Wednesday, June 7, 2017

kenapa budak kelas aku ni teruk sangat perangai???????

Hai Assalamualaikum...

 nama saya Nazhul Hayah binti Abdul Rahman. Umur saya 12 tahun. And ....tu je yg saya boleh bagi pasal diri aku. So, ni first time saya buat blog, soooo kalau ade ape ape yg salah tujuk lah ajar kat saya.Jadi, saya nk tanya korang lebih selesa ganti nama diri saya or aku? Sebab ....saya ni budak kampun, tapi tak delah kampung sangat.so , saya selesa ganti nama diri saya ialah aku boleh ?? o k thank you...

       Aku ni memang geram sangat dengan budak kelas aku ni... aku tahun lepas aku ni dari kelas 5 nilam (kelas kedua).And then aku dapat masuk 6Zamrud(kelas pertama)Budak kelas memang belagak pandai ala macam semua tahu ade lah  segelintir budak pandai ni sombong .memang geram tau.Bukan sekadar budak kelas tu je cikgu dia pun same...Ya Allah!!!!!!!Cikgu Syikin asik asik marah aku asik marah aku ...kalau ade buat salah tak pelah juga ni menuduh AAAAAAAAAHHHH!!!!! GERAMNYAAAAAAAA!!!!!!sabar jelah...

    And ade dua anak guru paling aku geram .Anis and Nurin.Anis paling aku geram suka menyampuk orang cakap . aku tak cakap ngan dia pon yg dia seboooook je nk menyampok KAU APAHALLLLL!!!!!!Nurin pulak . Dia kawan aku juga lah  tak teruk sangat macam dh Anis durjana tuuuu. dia tu macam suka cakap perangai buruk depan depan aku macam aku ni bengis lah itu lah inilah macam macam naik menyampah pulak aku ...kalau aku  cakap dia tu hipokrit kau marah pulak ...Itu je lah yg aku boleh share ngan korang ... so sape yg kenal budak budak kat atas ni jangan bagi tahu lah ...hehehehehe ....and aku nk minta maaf kalau ade silap kata yelah faham faham jelah tengah marah and stress kan . Dah lah nk UPSR dengan perangai budak zamrud yg teruk tuuu ..ok salam Ramadhan for all muslim kat Malaysia and dah nk RAYA yeahhh.. Biasalah budak budak hahahahah ok bye ...





                                                                                                                                hayah abdul rahman.

No comments:

Post a Comment